Home » » Siapa Chrysalis Nurul?

Siapa Chrysalis Nurul?

Teks : Chrysalis Nurul

Assalamualaikum w.b.t.

Buat pertama kalinya saya memperkenalkan diri di teratak Inspirasi Nurul ni...

Saya diberi nama penuh oleh abah dan mak kesayangan saya dengan nama Nurul Hidayah binti Zakaria..Panggilan manja kat rumah, abah, mak dan adik beradik yang lain lebih gemar panggil dengan panggilan "yuy" ataupun "kak yuy"..Saya adalah anak sulung kepada seorang adik lelaki dan 2 orang adik perempuan.. Saya seorang kakak yang agak garang dan suka memerintah...tapi...sangat penyayang orangnya...betul tak adik-adikku? :-)

Abah dah mak telah membesarkan saya dengan sangat baik, tak terbalas jasa mereka..Dari kecil sampailah sekarang, mereka mencurahkan kasih sayang tanpa berbelah bahagi sehinggalah saya mencapai kejayaan sehingga sekarang. Mereka adalah penguat semangat saya dalam setiap apa yang saya lakukan..Terima kasih abah...Terima kasih mak..Yuy sangat sayangkan kalian berdua..

Saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat penyayang dan penyabar orang nya..Dan saya mempunyai dua orang cahaya  2 tahunmata yang sangat handsome. Mereka bertiga adalah nyawa saya...Saya akan "mati" tanpa mereka..Segala kejayaan yang saya kecapi pada hari ni, merekalah penyebabnya..Semua yang saya lakukan adalah untuk mereka...Ya..semata-mata untuk mereka..Merekalah harta saya di dunia...

Saya adalah seorang pengedar Shaklee yang anda boleh percayai. Saya telah menggunakan produk Shaklee sejak tahun 2011 sehibgga sekarang..Dan saya telah menjalankan bisnes Shaklee selama 2 tahun..Perniagaan Shaklee adalah nadi saya sekarang..Nanti saya akan kongsikan lebih banyak lagi pengalaman saya sepanjang saya menjalankan perniagaan Shaklee sehingga ke tahap sekarang sebagai sumber inspirasi buat anda...

Saya rasa, cukuplah serba sedikit tentang saya..InsyaAllah saya akan kongsikan lagi tentang diri saya..

Cuma yang saya tahu saya hanyalah insan biasa yang mengimpikan sesuatu yang luar biasa!

Semoga sedikit pengenalan tentang diri penulis Inspirasi Nurul ini serba sedikit dapat membantu anda untuk mengenali saya dengan lebih dekat lagi...InsyaAllah...


Salam sayang...
Chrysalis Nurul
Hidup untuk Memberi


0 comments:

Post a Comment

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...